FAQ

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem:

PASŪTĪJUMI

Vari veikt pasūtījumu arī kā nereģistrējies klients. Viss, kas tev jādara, ir, veicot pirkumu, kā alternatīvu pieteikšanās iespēju izvēlies "iepirkties bez reģistrācijas".

Iesakām izmantot iespēju "Atgādināt paroli". Saite, lai ģenerētu jaunu paroli, tev vajadzētu tikt nosūtīta nekavējoties uz e-pastu, tomēr dažreiz tas var aizņemt līdz pat 2 stundām. Ja neesi to saņēmis, sazinies ar mūsu Klientu Apkalpošanas Centru zvanot pa tālruni (+37167881220), e-pastu (info@sizeer.lv) vai izmantojot čatu.

Ja neesi sasniedzis pasūtījuma pēdējo posmu, kurā ir pasūtījuma apstiprinājumus, tas nozīmē, ka maksājums nav izdevies (līdzekļi nav atskaitīti no tava konta) vai arī kāda cita iemesla dēļ tev neizdevās pabeigt pirkumu. Kā rīkoties šajā gadījumā?

Vari sazināties ar mūsu Klientu Apkalpošanas Centru zvanot pa tālruni (+37167881220), e-pastu (info@sizeer.lv) vai izmantojot čatu, lai saņemtu jaunu maksājuma saiti savam pasūtījumam, vai pagaidi, kad maksājuma saite tev tiks automātiski nosūtīta pa e-pastu. Vari arī veikt jaunu pasūtījumu un tad veikt maksājumu.

Pasūtījums, kas nav apmaksāts uzreiz pēc tā veikšanas, nerezervē produktu. Neapmaksāts pasūtījums netiks realizēts, ja vien neesi izvēlējies samaksāt par pasūtījumu tā saņemšanas brīdī.

Uz adresi info@sizeer.lv nosūti e-pasta vēstuli, pievienojot maksājuma apstiprinājumu un pasūtījuma numuru, un sazinies ar Klientu Apkalpošanas Centru (+37167881220) nododot informāciju, ka šāda ziņa tika nosūtīta.

Tevis nosūtītais apstiprinājums tiks pārsūtīts finanšu nodaļai kur to verificēs. Mēs centīsimies pēc iespējas ātrāk noskaidrot situāciju. Tas var aizņemt no dažām stundām līdz divām darba dienām.

PASŪTĪJUMU IZPILDE

Standarta izpildes laiks ir no 2. līdz 7. darba dienām.

Mēs nodrošinām ātru un drošu piegādi. Sūtījumus veic DPD kurjerpasts.

Pasūtījumi tiek īstenoti tikai Latvijas teritorijā. Vienlaikus vēlamies tevi informēt, ka mums ir arī tiešsaistes veikali ārzemēs. Izmanto zemāk redzamās saites, lai iepazītos ar to piedāvājumiem: Sizeer.at, Sizeer.bg, Sizeer.cz, Sizeer.de, Sizeer.ee, Sizeer.hu, Sizeer.lt, Sizeer.pl, Sizeer.ro, Sizeer.sk.

Sūtījumā netiek pievienots pirkuma apliecinošs dokuments. Visi dokumenti (faktūrrēķins, atgriešanas/apmaiņas veidlapa) tiek nosūtīti elektroniski uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi. Lūdzu, pārbaudiet savas e-pasta adreses Spam, Piedāvājumi vai citas mapes.

Ja neesi saņēmis ziņojumu ar dokumentiem, sazinies ar mūsu Klientu Apkalpošanas Centru zvanot pa tālruni (+37167881220), sūtot ziņu uz e-pastu (info@sizeer.lv) vai rakstot ziņu čatā.

APMAIŅA UN ATGRIEŠANA

Varat apmainīt vai atgriezt mūsu tiešsaistes veikalā iegādāto preci 30 dienu laikā no dienas kad saņemta prece ar nosacījumu, ka uz tās nav lietošanas pazīmju.

Kādā veidā? Nosūti to uz adresi:

RIGA PLAZA SIZEER
Mūkusalas iela 71,
LV-1004 Riga, Latvija
Ar piezīmi: "SIZEER veikals – atgriezt vai apmainīt"

Lūdzu, pievieno aizpildīto atgriešanas/apmaiņas veidlapu, ko saņēmi e-pastā kopā ar rēķinu.

Sūtījuma apmaiņas vai atgriešanas izpildes laiks ir līdz 14 kalendārajām dienām no dienas, kad sūtījums tika saņemts noliktavā. Mēs darām visu iespējamo, lai atgriešana un apmaiņa notiktu ātri un efektīvi.

Lūdzu, pārbaudi savu e-pastu - tiklīdz tavs sūtījums tiks pieņemts sistēmā, saņemsi automātisku e-pastu ar izlabotu faktūrrēķinu un turpmākiem paziņojumiem par atgriešanas/maiņas apstrādes etapiem.

Ja saņēmi preces, kas neatbilst pasūtījumam, sazinies ar mūsu Klientu Apkalpošanas Centru zvanot pa tālruni (+37167881220), e-pastu (info@sizeer.lv) vai izmantojot čatu, vai dodieties uz jebkuru Sizeer stacionāro veikalu.

Ja prece vēl ir pieejama, mēs nekavējoties veiksim apmaiņu, bet, ja tā nav pieejama, jums tiks atgriezta nauda.

SŪDZĪBAS

Varat iesniegt sūdzību par jebkuru Sizeer interneta veikalā vai Sizeer stacionārajos veikalos iegādātu preci 2 gadu laikā no iegādes datuma, bet ne vēlāk kā gadu pēc defekta pamanīšanas.

Vari to izdarīt pa pastu, sūtot preci uz Riga Plaza stacionārā Sizeer veikala adresi. Kādā veidā?

Sūdzības iesniegšana pa pastu

Aizpildi sūdzības veidlapu, kas pieejama interneta veikala zemāk norādītajā saitē: https://sizeer.lv/informacijas-centrs#si-complaint . Pievieno to atgriežamajai precei un pirkuma apliecinošajiem dokumentiem (pārdošanas faktūrrēķinam). Droši iepako savu sūtījumu un pēc tam nosūti to uz:

RIGA PLAZA SIZEER
Mūkusalas iela 71,
LV-1004 Riga, Latvija
Ar piezīmi: "SIZEER veikals – sūdzība"

Sūdzība tiks izskatīta ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā pēc tās saņemšanas noliktavā. Izvēloties to nosūtīt, apņematies par to samaksāt. Ja sūdzība tiks pieņemta, mēs atmaksāsim sūtījuma izmaksas.

Sūdzības sniegtas stacionārajos veikalos attiecas tikai uz precēm, kuras stacionārajos veikalos tika iegādātas ar čeku

Līdzi ņemot preces par kurām ir sūdzības un pirkumu apliecinošu dokumentu (pirkuma čeku). Uz vietas mūsu darbinieki palīdzēs tev nokārtot visus nepieciešamos dokumentus. Sūdzība tiks izskatīta maksimāli 14 dienu laikā.

CITI JAUTĀJUMI

Lielākajai daļai mūsu mājaslapā piedāvāto preču izmēri ir norādīti konkrētās preces aprakstā. Novietojot pelītes kursoru uz izmēra, parādās informācija par zolītes garumu (mērs ir norādīts centimetros). Izmēri ir norādīti saskaņā ar ražotāja sniegtajiem datiem.

Papildus, zemāk redzamajā saitē: https://sizeer.lv/izmeru-tabula , pieejama izmēru tabula. Lielākajai daļai mūsu veikalā pieejamo zīmolu ir pieejami detalizēti izmēri.

Gadījumā, ja saņēmi nepareizo izmēru, vari to apmainīt vai atgriezt pa pastu 30 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Lai aktivizētu savu klienta kontu, sazinieties ar mums pa tālruni (+37167881220), e-pastu (info@sizeer.lv) vai izmantojot čatu.

Mēs tev izveidosim jaunu aktivizēšanas saiti, ko nosūtīsim uz tevis iepriekš norādīto e-pasta adresi.

Lai dzēstu savus personas datus, lūdzu, nosūti mums e-pastu, norādot, kurus datus vēlies dzēst, uz info@sizeer.lv

Ja vēlies atcelt savu pasūtījumu, sazinies ar mūsu Klientu Apkalpošanas Centru zvanot pa tālruni (+37167881220), e-pastu (info@sizeer.lv) vai izmantojot čatu. Pasūtījuma atcelšana ne vienmēr ir iespējamama. Tas ir atkarīgs no posma kurā pašlaik atrodas pasūtījums.