adidas - kāpēc visi to grib?
Iespējams, nav cilvēku, kuri nezin par slaveno āboliņa zieda lapas logotipu vai trīs adidas svītrām. Šis zīmols gadu gaitā ir izcīnījis popularitāti un atzinību klientu vidū visā pasaulē, piedāvājot kvalitatīvas preces. Nemitīgi sekojot līdzi jaunākajām modes tendencēm un dizainam, šodien ir kļuvis par pasaules tirgus līderi. Uzņēmums ir orientēts uz daudzveidību un brīvību, tā lojālo fanu skaits turpina pieaugt.
Kā sasniegt panākumus?
Zīmols ir dibināts 1924. gadā mazā Vācijas pilsētiņā Bavārijā. Iespējams, ne visi zina, ka šis ir ģimenes uzņēmums. Tā aizsācēji bija divi brāļi - viena no viņiem - Adi Dasslera - vārds kļuva par iedvesmu unikālajam zīmola nosaukumam - adidas. Sākotnēji brāļu Dasleru mērķis bija nodrošināt sportistiem pēc iespējas labākās kvalitātes apavus. Tā laika perioda zīmola virzītājspēks bija tādi notikumi, kā vācu sportistu Lindas Radkas (1928. gadā) un Džoze Ovensa (1936. gadā) izcīnītās olimpiskās zelta medaļas, kuras ievērojami veicināja uzņēmuma izaugsmi un popularizēja zīmolu ne tikai Vācijas, bet arī Eiropas tirgū. Zīmola vēsturē netrūkst krituma momentu. XX.gs 40. gadu beigās. Viens no brāļiem, Rūdolfs, pamet šo uzņēmumu un nolemj, sākt visu no nulles, izveidojot konkurētspējīgu zīmolu - Puma. Taču pat šis notikums neatturēja Adi Dasleru turpināt cīņu par sporta apavu tirgus iekarošanu. Sporta pasaulē īpašu uzmanību šim zīmolam pievērš 1949. gadā, kad raksturīgā logo kompozīcija, kuru veido trīs paralēlas svītras, kļuva par adidas preču logotipu. Jau XX. gs. 50. gados logotips tika atpazīstams ar augstas kvalitātes precēm un labiem rezultātiem sportā. Tāpat kā šodien, ikviens vēlējās adidas drēbes savā skapī. Zīmola attīstības vēsture ir tik bagāta un aizraujoša, ka nav iespējams apkopot visus adidas slavas mirkļus. Taču tomēr nedrīkst aizmirst pieminēt pirmos un unikālos adidas futbola apavus, kas dažiem bija tiešais impulss, kad Vācijas izlase 1954. gadā iespaidīgi uzveica ungārus un tādējādi uzvarēja Pasaules kausā. Zīmola dinamiskā izaugsme iespaidīgā veidā tika noslēgta 1972. gadā, kad slavenā āboliņa zieda trīslapa kļuva par adidas oficiālo logotipu.
XXI. gadsimta grieķu dieviete
Zīmola unikālā rakstura pamatā ir dibinātāja Adi Daslera iedvesmojošā personība. Vācijā viņš bija pazīstams ar divām lietām: ar savu mīlestību pret sportu, kā arī nemitīgu un inovatīvu risinājumu meklēšanu savām precēm. Izrādās, ka viņam izdevās ļoti labi apvienot savas aizraušanās. Lielākā daļa preču kuras bija atrodamas adidas preču klāstā, Adi Daslers konsultēja ar sportistiem no visas pasaules. Pirmkārt un galvenokārt pateicoties tam zīmols spēja izstrādāt un pēc iespējas profesionālāk pielāgot savs preces pircēju vajadzībām. Svarīgi ir tas, ka pasaules klases sportisti zīmolam bija tikpat svarīgi kā ikdienas amerikāņu klienti. Cilvēku vajadzības apvienojumā ar inovatīvām tehnoloģijām izrādījās panākumu pilnas.
High-fashion un sporta apavi
XXI. gs. priekš adidas ir panākumiem pilns. Globālās ekonomikas dinamiskais temps ir veicinājis to, ka zīmols ir kļuvis par klientu iecienītu, kā arī par popkultūras ikonu, pateicoties smagam darbam un panākumiem, kas gūti gadu desmitiem. Sadarbība ar pasaulslaveniem dizaineriem vairs nevienu nepārsteidz: Stella McCartney vai Jeremy Scottu. Rezultātā šo spēku savienojumā radīts pasaulē pieprasītu, īpaši modernu apavu modeļu apvienojums, kas ir lielisks pielikums piemērots spilgtu outfitu akcentēšanai. Viena no adidas ikonām ir Stan Smith modelis, ar kura nosaukumu 1971. gadā tika godināts leģendārais tenisists. Sākotnēji šis modelis bija paredzēts tenisa kortam, taču izrādās, ka Stan Smith ir lieliski piemēroti arī ikdienas izaicinājumiem. Iespējams, tieši šajā daudzpusībā slēpjas viņu panākumi. Šo apavu vienkāršais izskats un augstā kvalitāte ir padarījusi tos par zīmola bestselleriem gandrīz 50 gadu garumā. Nākamais ikoniskais modelis - Superstar - tika radīts 1969. gadā kā pirmie inovatīvie zemie apavi priekš basketbola. Novatoriskais ādas apavu pārvalks "shell top" ir izpelnījis atzinīgus vārdus ne tikai no labākajiem basketbolistiem, bet arī no ziņkārīgajiem klientiem. 90. gados. XX. gadsimtā Superstar kurpes kļuva par slavenās hip-hopa grupas RUN DMC favorītu. Klasiskais siluets, komforts un izturība ir raksturīgais šī modeļa panākumus visā pasaulē.
Tradīcijas un mūsdienīgums divi vienā
Atbilde uz jaunākajām tendencēm ir adidas Tubular, kas pārsteidz ar savu prastumu un mūsdienīgo stilu. Tubular ir lielisks piemērs tam, kā apvienot zīmola seno mantojumu, jaunākās tehnoloģijas un futūristisku dizainu. Šo apavu raksturīgākā iezīme ir paplašinātā īpaši vieglā zole, kas nodrošina neticamu komfortu. Savukārt adidas ZX flux ir ideāli piemērotas ikvienam kam ikdienā patīk valkāt skriešanas apavus; galu galā tas ir jaunākais ZX sērijas (konkrēti, 80. gadu ZX 8000) pēcnācējs, kurš radīts domājot par skriešanu. Šo modeli raksturo modernas tehnoloģijas, kas lieliski apvienotas ar mūsdienīgu siluetu.
Svaiga gaisa malks tāpat kā jaunumi no adidas
adidas lieliski specializējas apavu izgatavošanā un tie perfekti atbilst dažādu klientu gaumēm. Tā tas bija arī NMD modeļa gadījumā. Tas tika izveidots, apvienojot trīs iepriekšējo modeļu tipus: Micro Pacer, Boston Super un Rising Star. Tradīcijai tika piešķirta otrā elpa un izrādījās, ka tā bija lieliska ideja, jo modelis NMD pārsteidza visu modes pasauli. To ļoti vienkāršais izskats lieliski papildinās jebkura stila piekritējus. Tāpat bija arī ar EQT modeli. Equipment stila līnijas vēsture aizsākās 90. gados, taču tās jaunais izskats ir vienkārši satriecošs. Futūristiskais dizains apvienojumā ar košām krāsām rada spēka un dinamikas iespaidu, padarot EQT par stila apaviem, kurus noteikti iecienīs oriģināli un pārliecināti cilvēki. X_PLR ir ideāls papildinājums, kam raksturīgs minimālisma siluets un skriešanas stils. Lieliski piemērots pārsteidzošiem piedzīvojumiem pilsētas džungļos. Adidas zīmols šodien ir visatpazīstamākais zīmols, kurš veido globālas tendences. Šis zīmols ir tirgus līderis ne tikai sporta, bet arī streetwear un lifestyle jomā. Viss liecina to ka adidas turpinās augt.
Izvēlies adidas apavus pēc apakškategorijas:
Izvēlies adidas apģērbus pēc apakškategorijas:
Izvēlies adidas aksesuārus pēc apakškategorijas: