Nike apavi sportam - un uzvara ir nodrošināta
Nike zīmols ir līderis savā jomā. Katriem trešajiem sporta apaviem pasaulē ir raksturīgā slīpā līnija - Swoosh, kas asociējas gandrīz ar visiem ģeogrāfiskajiem platuma grādiem. Kāds ir iemesls šo preču ārkārtīgi lielajai popularitātei? Kuri no tiem ir kļuvuši par zīmola galvenajiem dzinējiem, kas izauguši zem mitoloģiskās uzvaras dievietes spārniem?
Ceļš uz Nike - mazs aliņš ar futbola maču fonā
Lielākajai daļai plaši pazīstamu zīmolu pirmsākumi meklējami mazos vietējos uzņēmumos. Arī uzņēmums, kas tagad pazīstams kā Nike, tika dibināts pieticīgi un tā dibinātāji Fils Knīts un Bils Bovermans sāka savu uzņēmējdarbību. Sākotnēji viņi nodarbojās ar... japāņu apavu Onitsuka Tiger izplatīšanu. Interesanti, ka uzņēmuma sākotnējais nosaukums bija cieši saistīts ar viena no īpašnieka iecienītākā alus nosaukumu. Kad Japānā Knightam jautāja par viņa pārstāvētā uzņēmuma nosaukumu, viņš bez labākas idejas atzina, ka tas radies, apvienojot viņa iecienīto alkoholu un uzņēmuma galveno darbības virzienu. Tā radās Blue Ribbon Sport. Savukārt nosaukums Nike vispirms parādījās kā atsevišķa futbola apavu līnija, bet laika gaitā tas ir pietiekami iedzīvojies, lai aptvertu visu preču klāstu.
Inovācijas un profesionālisms
Savulaik, kad zīmolam nebija precīzi definētas izaugsmes stratēģijas, tā īpašnieki koncentrējās uz nepārtrauktu klientiem piedāvāto preču uzlabošanu. Aizrāvies ar skriešanu Bovermans vēlējās radīt vieglus apavus, kas būtu pielāgoti to cilvēku vajadzībām, kuri ar to nodarbojās, tāpēc viņš bieži ārdīja un uzlaboja atsevišķus modeļus. Pats būdams vieglatlētikas treneris un aizrautīgs skrējējs, Bovermans labi pārzināja potenciālo klientu vajadzības un iestrādāja tās katra izstrādājuma ražošanā. Tā tika izveidots zīmols, kas attaisnoja sportistu cerības un daļēji vienpersoniski aizsāka aktīva dzīvesveida modi no Amerikas Savienotajām Valstīm līdz pat tālākajiem zemeslodes nostūriem.
XXI. gadsimta grieķu dieviete
Šodien Nike zīmola vērtība tiek novērtēta aptuveni 100 miljardu ASV dolāru apmērā, un tā radītais dzīvesveids daudziem cilvēkiem visā pasaulē ir kļuvis gandrīz vai par reliģiju. "Just do it!" labi zināmais Nike reklāmas sauklis ir kļuvis par vienkāršu, bet ārkārtīgi enerģisku un motivējošu sastāvdaļu, kas vislabāk ilustrē zīmola mērķus un ambīcijas. Tas pats attiecas arī uz uzņēmuma logotipu, kas precīzi atspoguļo sporta apģērba ideju un ir tieši saistīts ar pašu uzņēmuma nosaukumu. Nike dinamiskā līnija, kas atzīta visā pasaulē, tika veidota, lai atspoguļotu grieķu uzvaras dievietes spārnus. Taču, protams, uzņēmuma politikas pamatā ir ne tikai mārketings, bet galvenokārt vērtības, kas izriet no tā izstrādājumiem.
Nike populārākie modeļi
Mūsdienās Nike zīmols būtu nepilnīgs bez dažiem no to ražotajiem apavu vadošajiem modeļiem, kas ir kļuvuši populāri visā pasaulē. Labākais piemērs ir Huarache dizaina sporta apavi, kas atgādina 90. gadu modeli. To futūristiskā forma piešķirs unikālu akcentu jebkuram Tavam apģērbam. Vēl viens īsts must have pagājušajā sezonā ir baltais Air Force 1, kurš ir iedvesmojies no basketbola silueta. Augstā augšdaļa un amortizējošā gumijas zole padara izstrādājumu izturīgāku, uzlabo valkātāja komfortu un, protams, nodrošina šīs sezonas modernāko izskatu. Katra Nike apavu fana garderobē, protams, nedrīkst pietrūkt Air Max. Slavenā gaisa spilvenu sistēma nodrošina visaugstākā līmeņa amortizāciju, kā arī ikoniskais dizains iederēsies jebkurā stilizācijā. Mūžīgais sporta apavu trāpījums!
Izvēlies Nike apavus pēc apakškategorijas:
Izvēlies Nike apģērbus pēc apakškategorijas:
Izvēlies Nike aksesuārus pēc apakškategorijas: