INFORMĀCIJAS CENTRS
Vai jums ir jautājumi par piegādi, apmaiņu un atgriešanu, kā iesniegt sūdzību vai atrast piemērotu izmēru? Easy, mēs atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem. Atveriet atbilstošo nodalījumu un atrodiet sev interesējošu informāciju.
Internetā iegādātas preces ir iespējams atgriezt divos veidos:
• nosūtot ar DPD kurjerpastu uz Rīga DOMINA Sizeer veikala adresi.
• personīgi atgriežot preci jebkurā Sizeer klātienes veikalā.
Preču atgriešana ar pakomāta starpniecību nav iespējama.
Apmaiņa un atgriešana
- Izvēlies klātienes veikalu, kurā vēlies veikt apmaiņu.
- Dodies uz klātienes veikalu ar preci un pirkumu apliecinošu dokumentu (pārdošanas faktūrrēķinu), ko esi saņēmis uz e-pastu. Uz vietas nokārtosi visas formalitātes.
- Atceries, ka precei, ko iesniedz apmaiņā jābūt nemainītā stāvoklī (ar birku, bez lietošanas pazīmēm), ja vien maiņa nav bijusi nepieciešama parastās preču apkalpošnas ietvaros (piemēram, pielaikojot preci).
- Pārbaudiet vai pašreizējā Sizeer veikala piedāvājumā ir vēlamā prece vai izmērs.
- Aizpildiet apmaiņas veidlapu.
- Nosūtiet preci kopā ar aizpildītu veidlapu uz adresi: RĪGA DOMINA SIZEER
Ieriķu iela 3,
LV-1084 Rīga,
Latvija
Ar piezīmi: „Veikals SIZEER – apmaiņa” - Pēc tam, kad saņemsim jūsu sūtījumu, dažu dienu laikā (ne vēlāk kā 14. dienu laikā) nosūtīsim jums apmaiņas preci (apmaiņas preces sūtījuma izmaksas sedz veikals).
- Ja nolēmāt mainīt preci to nosūtot, jūs sedzat sūtīšanas izmaksas.
- Atgriežot preces, iesakām izmantot kurjeru firmu pakalpojumus (sūtījuma drošībai).
- Atgriešanas sūtījumi ar pēcapmaksu netiks pieņemti.
SVARĪGI! Mēs nepieņemam pa pastu nosūtītas pakas ar iespēju izņemt pasta nodaļās vai citā paku punktā. Sūtījums jānosūta uz norādīto adresi ar piegādi adresātam.
- Aizpildi rakstisku paziņojumu par atteikšanos no pārdošanas līguma, var izmantot zemāk ievietoto veidlapu. Pietiek paņemt līdzi faktūrrēķinu un aizpildītu atgriešanas veidlapu, ko esi saņēmis pa e-pastu un preci kuru vēlies atgriezt. Preču atgriešana ir iespējama ikvienā Sizeer klātienes veikalā, Latvijas teritorijā.
- Atgriešana tiek realizēta, atgriežot apavus oriģinālajā kastē līdz ar to rīkojies ar to uzmanīgi, nebojā to. Lūdzam nelietot līmlenti uz oriģinālās kastes!
- Sagatavo rakstisku paziņojumu par atteikšanos no pārdošanas līguma. Var izmantot saņemto parauga veidlapu, kas tika nosūtīta uz Tavu e-pastu kopā ar pasūtījuma informāciju vai lejupielādē zemāk pieejamo paraugu.
- Nosūti preci kopā ar pirkuma apliecinājumu (pārdošanas faktūrrēķinu) uz zemāk norādīto adresi: RĪGA DOMINA SIZEER
Ieriķu iela 3,
LV-1084 Rīga,
Latvija
Ar piezīmi: „Veikals SIZEER – atgriešana” Atgriešana tiek realizēta, atgriežot apavus oriģinālajā kastē līdz ar to rīkojies ar to uzmanīgi, nebojā to. Lūdzam nelietot līmlenti uz oriģinālās kastes! Vienmēr iesaiņo oriģinālo kasti kādā citā iepakojumā. Neizmanto oriģinālo kasti kā sūtījuma kasti. - Ja iepriekš neesat nosūtījis deklarēšanu par pārdošanas līguma laušanas, pievieno to atgrieztajām precēm.
- Ja nolēmāt atgriezt preci, Jums ir jānosedz preces sūtīšanas izmaksas.
- Atgriezeniskais maksājums tiek veikts izmantojot tādu pašu maksājuma veidu, kādu izmantojāt norēķinoties par preci. Ja vēlaties saņemt atmaksu uz savu bankas kontu norādiet konta numuru atgriešanas veidlapā, tad uz norādīto kontu mēs veiksim pārskaitījumu.
- Mēs atmaksāsim Jūsu maksājumu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs lauzāt pārdošanas līgumu.
- Atgriešanas sūtījumi ar pēcapmaksu netiks pieņemti.
SVARĪGI! Mēs nepieņemam pa pastu nosūtītas pakas ar iespēju izņemt pasta nodaļās vai citā paku punktā. Sūtījums jānosūta uz norādīto adresi ar piegādi adresātam.
Sūdzības
- Sagatavo rakstisku sūdzības paziņojumu. Var izmatot saņemto parauga veidlapu, kas tika nosūtīta uz Tavu e-pastu kopā ar pasūtījuma informāciju vai lejupielādē zemāk pieejamo paraugu.
- Nosūti reklamēto preci kopā ar aizpildītu veidlapu uz zemāk norādīto adresi: RĪGA DOMINA SIZEER
Ieriķu iela 3,
LV-1004 Rīga,
Latvija
Ar piezīmi: „Veikals SIZEER – atdošana vai maiņa” (ar piezīmi:„SŪDZĪBA”). - Mēs atbildēsim uz Tavu sūdzību ne vēlāk kā 15 darba dienu laikā no tās saņemšanas dienas
- Sūdzības ietvaros klients var iesniegt šādus pieprasījumus: preču nomaiņa pret jaunu, preču labošana, cenas samazināšana, atteikšanās no pirkuma - ja preces defekts ir būtisks.
Atceries:
- Aizpildot sūdzības veidlapu pielikumā nepieciešams nosūtīt visu nepieciešamo informāciju lai sūdzība tiktu veiksmīgi izskatīta (jūsu dati, defekta apraksts, pieprasījums, ko paredzat garantijas izpildei).
- Ja jūs nolemjat iesniegt sūdzību sūtot to pa pastu, jūs sedzat preču atgriešanas izmaksas. Atcerieties, ka veikals nepieņem pēcapmaksas sūtījumus.
- Gadījumā ja jūsu sūdzība tika akceptēta jums tiks atlīdzinātas papildus izmaksas, kas radušās, atgriežot preces.
Piegādes maksa
Piegādes veidi
- kurjeri sūtījumu piegādā darba dienās no pulksten 8:00 līdz 18:00.,
- ja rodas problēmas ar sūtījuma piegādi, kurjers var mēģināt sazināties ar klientu pa tālruni,
- ja vienā darījumā esat iegādājies vairākas preces, pasūtītās preces klientam var tikt nosūtīas vairāk nekā vienā sūtījumā.
- Uzmanību: ja saņemot pasūtījumu, esi pamanījis, ka pasūtījums ir atvērts vai tā iepakojums ir bojāts, atceries, ka, saņemot pasūtījumu kurjera klātbūtnē vari sastādīt protokolu par bojājumiem. Tas mums vēlāk atvieglos sūdzības izvērtēšanu.
- uz veikalu tiek piegādāti tikai apmaksāti pasūtījumi, kurus pasūtīšanas laikā klients ir izvēlējies saņemt kādā no mūsu veikaliem,
- pasūtījums veikalā būs pieejams līdz 7. dienām,
- pēc 7. dienām pasūtījums tiek atgriezts noliktavā. Pēc pasūtījuma nogādāšanas atpakaļ noliktavā nauda uz Jūsu kontu tiks nosūtīta 14 dienu laikā.
- Uzmanību: ja saņemtais pasūtījums ir bojāta vai atvērts, ieteicams kopā ar veikala darbinieku aizpildīt sūtījuma bojājuma protokolu. Tas atvieglos turpmāko sūdzību novērtēšanas procesu.
Pirkuma apmaksas veidi
Iespēja norēķināties par preci ar kurjeru, izmantojot karti. Papildus maksa par pakalpojumu - 2€
Izmēru tabula
Pasūtījumu izpildes laiks
Internetā apmaksāto pasūtījumu gadījumā (priekšapmaksa) pasūtījums tiks nodots izpildei, brīdī, kad pārskaitījums tiks saņemts bankas kontā.
Ja kurjers Jūs neatradīs norādītajā piegādes adresē, viņš atstās Jums paziņojumu ar piegādes atkārtotu datumu vai norādīs laiku un vietu, kur Jūs varēsiet saņemt savu sūtījumu.
Kontakti
Maksa par tālruņa savienojumu ir atkarīga no jūsu telekomunikāciju operatora cenrāža, no kura zvanāt.
Kā iepirkties
Dzimums, zīmols, kategorija, atlaides, jaunumi
- ja meklēšanas rezultāti nav apmierinoši, lūdzu, mēģiniet vaicājumu noformulēt savādāk (piem. meklējot "laiviņas", labāk izmantot "balerīnas'),
- jo īsāks vaicājums, kuru ievadāt meklētājprogrammā, jo lielāka iespējamība atrast preci.
Jūs varat konkretizēt meklēšanas rezultātus, ierakstot sīkākus preces parametrus.
Izvēlies savu preces izmēru un noklikšķini „IELIKT GROZĀ”.
Jūs jebkurā brīdī varat pārbaudīt groza pašreizējo saturu, noklikšķinot augšējā labajā stūrī uz "Jūsu grozs".